Auchan

Évekig terveztük az Auchan belső kommunikációját támogató hírlevelet. Az érdekesség számunkra az alkalmazkodás volt. Ízlésünk szerint a hírlevél arculata eltérő lett volna, de fontos megtanulnunk kiszolgálni a megrendelő elképzelését a saját célcsoportjáról.

Budapest Gyógyfürdők

Több színes, kreatív programban működtünk együtt a Fürdőkkel. Ezek közül egy óriásplakát programot mutatunk be annak illusztrálására, hogy a népszerű programok grafikai tervezésében is otthonosan mozgunk.

Budapesti Vízművek

A Budapesti Vízművek Zrt. megbízásából egy exkluzív keményfedeles könyvet készítettünk, ami egy művészeti könyv élménygazdagságát nyújtja az olvasónak. A könyvet a vállalat ajándékba adta magas vezetői beosztású tárgyaló partnereinek és a konkurens vállalatok vezetőinek. A feladat a fotózástól - a tervezésen át - a nyomdafelügyeletig terjedt.

CLB Biztosítási Alkusz

A legnagyobb hazai biztosítási alkusz cég arculatát és annual riportjait is a Sygma tervezte éveken keresztül. Itt abból a prospektusból idézünk részleteket, ami a személyes bizalom elnyerésére épült. Minden vezető a számára legkedvesebb hobbijával jelent meg az annual riport általános oldalain. A tulajdonos igazgatónő a lányát vélte a legkedvesebb elfoglaltságának. A feladat a koncepció kialakításától - a szövegíráson keresztül - az illusztrációk elkészítéséig mindenre kiterjedt.

DunaFelfedés

A Sygma PR ügynökség egyik kiemelkedő teljesítménye volt a DunaFelfedés című public art program. A spanyol Maider Lopez művésztől azt kértük, hogy hozzon létre egy művet, amivel a Dunára irányítjuk az emberek figyelmét. A főváros akkor csatlakozott a nemzetközi Duna Stratégia programhoz.

Four Bones Quartett

A Zeneakadémiáról éppen kikerült fiatalok fontosnak tartották, hogy a kezdet kezdetén legyen arculata a Four Bones dzseszz együttesnek. Segítettünk megtervezni a fellépő ruhájukat és a zenekar első katalógusát. A fotókat minden munkánknál saját felügyelet alatt készítjük. A megvalósításhoz szükséges szponzorációt is nekünk kellett megtalálni.

Műcsarnok

A kortárs festő Konkoly Gyula Műcsarnoki kiállítását egy művészeti album igényével készült katalógus kiadása tette még emlékezetesebbé. A Sygma szívesen dolgozott a professzionális grafikusokon kívül festőművészekkel is. A Konkoly katalógust Szarka Péter tervezte.

Írókéz Kortárs Képzőművészeti Gyűjtemény

Az Írókéz kortárs képzőművészeti gyűjtemény logóját és első művészeti prospektusának terveit a minimál art ihlette.

Karrier Intézet

Karrier Intézet

KMMT

Kreatív Magyarország Mérnöki Tudás címmel rendeztünk kiállítást a magyar Mérnöki kamara megbízásából Brüsszelben, a Magyar Intézetben. A kiállításhoz exkluzív katalógust készítettünk, amiből minden Európai uniós képviselő kapott egy-egy példányt. A magyar műszaki emberek és építészek teljesítményét bemutató kiállítás így annyi látogatót vonzott, amennyit addig még nem regisztráltak az intézményben.

MTI

A Sygma PR ügyvezetőjének, Horvát Évának édesapja alapította az MTI Fotót, anno 50 évvel korábban. Horvát Tamás ezen kívül alapítója volt a Magyar Fotóművészek Szövetségének, létrehozta az MTI Fotó külföldi képszolgálatát, ami egyedi eset volt a szocialista táborban. Édesapja nagyon korai halála után Horvát Éva a nagyon sikeres intézményben dolgozott fotóriporterként 22éven át. Így kézenfekvő volt, hogy az évfordulóra kiadott könyv tervei a Sygmában készüljenek.

Nagy Helga Fashion

A Sygma hívta életre a Nagy Helga divatstúdiót és kiskereskedelmi boltjait. A feladat abban állt, hogy a műhely korábbi termékét képviselő Westy márka mellett, annak leszálló ágában hozzunk létre egy új divatmárkát. Az alapkoncepció szerint a márka teljesen ki tudta szolgálni egy nő felsőruházati igényeit, különleges kisszériás anyagokból, bármilyen méretben.

Pandora

A Pandora ékszermárkát ügynökségünk vezette be a hazai piacra. Az előzetes sajtótájékoztatót, az első üzlet megnyitását, a média megjelenéseket és eseményeket is mi terveztük. A márkát a magyar tulajdonostól átvette egy lengyel cég, így a kapcsolat megszűnt.

SL Group

Az izraeli property vállalat közép európai központja Budapestre települt, így alkalmunk nyílt elnyerni a vállalat teljes kommunikációját.

Tér és Rend

A hazai fejlesztésű lakberendezési magazin fotózását, tervezését is a Sygma készítette. A rendszerváltást követő években még nem létezett más olyan magazin, ami a nyugatos kultúrát a kortárs lakberendezést és tárgykultúrát közvetítette volna. A magazin hirdetés nélkül is évekig élt, mindaddig, amíg nem jelentek meg a világmagazinok. Ebben az időszakban még nem voltak stylistok magyarországon, de nekünk szükségünk volt arra, hogy enteriőröket rendezzünk be fotózásra. Így a lap megalapította az első stylist-iskolát. A végzősökből kerületek ki az első stylistok, akik közül ma is sokan dolgoznak itthon és külföldön is.

Uszálystrand

Saját ötletből valósítottuk meg az Uszálystrandot, amit 3 hónapon keresztül élvezhetett a közönség az Erzsébet híd lábánál a Dunán. Fantasztikus élmény volt a belváros szívében fürdőruhára vetkőzni és élvezni a vizet, a napsütést és a ritkán tapasztalható kilátást, a Dunáról nézve a partokat és hidakat. A 300 milliós program szponzorációból jött létre, amit szintén az ügynökség szervezett. A közönség annyira élvezte a strandot a Dunán, hogy többször megbüntettek minket, mert nem tudtuk tartani a korlátozott létszámot. A beharangozáshoz nem használtunk fizetett médiát, minden támaszunk a sajtógenerálás volt. Az újságírókat, fotósokat és televíziós csatornákat annyira érdekelte a program, hogy a megnyitót kb. 300 újságíró tisztelte meg jelenlétével és publikációval. Az RTL Klub reggeli műsora kitelepedett a strandra.

Westy Fashion

A Westy Fashion magyar divatcég kabátokra specializálta magát. Itt annak az évnek az óriásplakátját és prospektusának részleteit mutatjuk be, amikor nagyon meleg tél volt, de a kommunikáció hatása miatt nem csökkent az eladás. Az alapötlet az idős hölgy szerepeltetése volt. A plakátot és a prospektust Szarka Péter festőművész tervezte.

Bristol-Myers Squibb

Több óriás gyógyszergyár magyarországi képviseletének láttuk el az új gyógyszerekre vonatkozó lobby és PR feladatait.

Budapest 2010

Ügynökségünk alakította ki és hajtotta végre a Legyen Budapest Európa Kulturális Fővárosa 2010-ben elnevezésű kampány kommunikációs feladatait. Ehhez tartozott a pályázat tartalmi összeállításában való részvétel. Olyan sokat tudtunk meg a városi szerkezetről, a kultúrára való hatásáról és a visszahatásról, hogy ezt a tudást szívesen kamatoztatnánk bármely más magyarországi város fejlesztési programjában.

G5 For Men magazin

A hazai fejlesztésű férfimagazin a Sygma jártasságát mutatja magazinok tervezése és fejlesztése területén.

ITDH

A Sygma tervezte a Magyar Befektetési és Kereskedelmi Fejlesztési KHT teljes arculatát. A feladat nagyon közel áll hozzánk, több hazai vállalat és project arculatát terveztük az elmúlt 25 évben.

Kitchen Budapest

Büszkék vagyunk a nagysikerű Prezi születéséről is ismert Kitchen Budapest kreatív és innovatív műhely arculatának tervezésére.

Montevideo Wellness

Arculati tervezés a logótól a honlapig.

Novartis Hungária

Új fejlesztésű, target gyógyszerek lobbiját és PR kommunikációját kellett sikerre vinni a hazai egészségügyben. A kommunikáció minden esetben 6-10 hónap alatt sikert hozott az innovatív termékeknek.

Pantel

A rendszerváltás után a távközlés liberalizációjára várva épült ki a Matáv egykori konkurenseként a Pantel, holland távközlési és kommunikációs társaság tevékenysége Magyarországon. A Pantel kommunikációján egy nagyon professzionális belső csapat és több ügynökség is dolgozott. A kommunikációs igazgató Károlyi Zsuzsa ma is ismert a szakmában. A Sygma a vonal alatti kommunikációt és kiemelten az arculattervezést nyerte el. Az arculattervezést ekkor terjesztettük ki az építet arculatra. Mi terveztük a Pantel hálózatfigyelő központját az Infoparkba. Ennek alapján kaptunk megbízást később a Vodafontól is.

Re:Orient

A velencei építészeti kiállítás témája volt a magyar házban a kínai migráció kérdése hazánkban. A kiállításhoz egy könyvet is kiadott a Műcsarnok a Sygma grafikai tervével, Nemes Attila kurátor irányításával. „A könyvhöz én készítettem a fotóriportot a kínai piacon. A munkát érdekessége és veszélyei miatt vállaltam el. Miközben nem volt szabad fotózni a Józsefvárosi piac területén, nagyon élveztem, hogy személyes és őszinte képet tudtam adni a migráció egyik központi helyszínéről.” /Horvát Éva/

Roche Magyarország

Új fejlesztésű, target gyógyszerek lobbiját és PR kommunikációját kellett sikerre vinni a hazai egészségügyben. A kommunikáció minden esetben 6-10 hónap alatt sikert hozott az innovatív termékeknek.