Baromfi Termék Tanács

A baromfihúsok fogyasztási szokásainak fejlesztése és általában a baromfihús fogyasztásának növelése érdekében dolgoztunk ki kommunikációs stratégiát.

A kéthónapos kampány alatt a hagyományos fogyasztási arányról – csirke 51%, pulyka 25%, kacsa, liba együtt 24%-ról – elmozdult a fogyasztás a prémium termékek irányába. A kampány alatt a teljes baromfihús fogyasztás mértéke is másfélszeresére nőt. Az eredményeket prezi segítségével prezentáltuk.

Kampány a Baromfi Védjegyről, az egészséges húsfogyasztásról (PREZI)

Dunafelfedés

A főváros ekkor csatlakozott a nemzetközi Duna Stratégia projekthez, a Duna által meghatározott európai régió létrehozása érdekében.
A stratégiánk része volt új kommunikációs eszközt és csatornákat találni. Feltételeztük, hogy a public art programhoz tervezett sajtópartnereket találunk, ezzel is csökkentve a költségeket.

Kommunikációs csatornák elemzése

A kommunikációs stratégia megvalósításához elemezzük a hagyományos, megvásárolható csatornákat. E mellett új kommunikációs csatornákat tárunk fel. A kreatív elemzés nem adatalapú, csak a médiamegrendelést készíti elő.

Stúdió Metropolitana

Kivételes alkalom egy kampány során új kommunikációs csatornát feltárni, de éppen az újdonság varázsa az, ami odavonzza a figyelmet és kiemeli a kampányt a reklámzajból. Ilyen csatorna volt pl. a public art, a legnagyobb megaplakát a városháza kerítésének teljes hosszában, óriáskivetítők a városban.

Uszálystrand

Saját ötletből valósítottuk meg az Uszálystrandot, amit 3 hónapon keresztül élvezhetett a közönség az Erzsébet híd lábánál a Dunán. Fantasztikus élmény volt a belváros szívében fürdőruhára vetkőzni és élvezni a vizet, a napsütést és a ritkán tapasztalható kilátást, a Dunáról nézve a partokat és hidakat. A 300 milliós program szponzorációból jött létre, amit szintén az ügynökség szervezett. A közönség annyira élvezte a strandot a Dunán, hogy többször megbüntettek minket, mert nem tudtuk tartani a korlátozott létszámot. A beharangozáshoz nem használtunk fizetett médiát, minden támaszunk a sajtógenerálás volt. Az újságírókat, fotósokat és televíziós csatornákat annyira érdekelte a program, hogy a megnyitót kb. 300 újságíró tisztelte meg jelenlétével és publikációval. Az RTL Klub reggeli műsora kitelepedett a strandra.

Baromfi Termék Tanács

A baromfihúsok fogyasztási szokásainak fejlesztése és általában a baromfihús fogyasztásának növelése érdekében dolgoztunk ki kommunikációs stratégiát.

A kéthónapos kampány alatt a hagyományos fogyasztási arányról – csirke 51%, pulyka 25%, kacsa, liba együtt 24%-ról – elmozdult a fogyasztás a prémium termékek irányába. A kampány alatt a teljes baromfihús fogyasztás mértéke is másfélszeresére nőt. Az eredményeket prezi segítségével prezentáltuk.

Kampány a Baromfi Védjegyről, az egészséges húsfogyasztásról (PREZI)

Sanofi, Kémia Éve

A fiatalok az egész világon a Kémia Évét ünnepelték 2011-ben. A fizika és a kémia tantárgyak iránt nagyon kicsi az érdeklődés a magyar középiskolások körében, így fontosnak találtuk kihasználni a nemzetközi megmozdulást. A Sanofi Aventist sikerült meggyőzni arról, hogy szponzorálja a Kémia Éve országos projectet. A gyógyszergyár kémikusaival, kutatási és kommunikációs igazgatójával közösen alakítottuk ki a programot, aminek a középpontjában a közösségi média állt.

Egy közösséget hoztunk létre a Kémia Éve 2011 interaktív weboldalával. A projekthez kapcsolódó blog is nagyon látogatott volt.

Montevideo

Arculati tervezés a logótól a honlapig.

westend

westend

Tranzit –Ker

A magyar sovány liba és kacsa elsődleges piaca a német nyelvterület. Németország 6 nagyvárosát jelöltük ki kísérleti terepnek. A Sygma stratégiája alapján készült német médiaterv visszahatott a stratégiai elképzelésekre is. Így a helyi médiafogyasztási szokásoknak megfelelően tudtuk kialakítani a kampányt.

SL group

Az SL Group éppen akkor kezdte meg új lakóparkjának értékesítését, amikor beütött a válság az ingatlanpiacra. A válságkommunikáció terve egyszerűnek tűnik, de bevált. Felülragasztottuk az óriásplakátot egy kis promócióival. Ezzel megtaláltuk a csábítás trükkjét, és meghosszabbítottuk a kampány életét.

Uszálystrand

Saját ötletből valósítottuk meg az Uszálystrandot, amit 3 hónapon keresztül élvezhetett a közönség az Erzsébet híd lábánál a Dunán. Fantasztikus élmény volt a belváros szívében fürdőruhára vetkőzni és élvezni a vizet, a napsütést és a ritkán tapasztalható kilátást, a Dunáról nézve a partokat és hidakat. A 300 milliós program szponzorációból jött létre, amit szintén az ügynökség szervezett. A közönség annyira élvezte a strandot a Dunán, hogy többször megbüntettek minket, mert nem tudtuk tartani a korlátozott létszámot. A beharangozáshoz nem használtunk fizetett médiát, minden támaszunk a sajtógenerálás volt. Az újságírókat, fotósokat és televíziós csatornákat annyira érdekelte a program, hogy a megnyitót kb. 300 újságíró tisztelte meg jelenlétével és publikációval. Az RTL Klub reggeli műsora kitelepedett a strandra.

CLB Biztosítási Alkusz

A legnagyobb hazai biztosítási alkusz cég arculatát és annual riportjait is a Sygma tervezte éveken keresztül. Itt abból a prospektusból idézünk részleteket, ami a személyes bizalom elnyerésére épült. Minden vezető a számára legkedvesebb hobbijával jelent meg az annual riport általános oldalain. A tulajdonos igazgatónő a lányát vélte a legkedvesebb elfoglaltságának. A feladat a koncepció kialakításától - a szövegíráson keresztül - az illusztrációk elkészítéséig mindenre kiterjedt.

Nagy Helga Fashion

A Sygma hívta életre a Nagy Helga divatstúdiót és kiskereskedelmi boltjait. A feladat abban állt, hogy a műhely korábbi termékét képviselő Westy márka mellett, annak leszálló ágában hozzunk létre egy új divatmárkát. Az alapkoncepció szerint a márka teljesen ki tudta szolgálni egy nő felsőruházati igényeit, különleges kisszériás anyagokból, bármilyen méretben.

Pantel

A rendszerváltás után a távközlés liberalizációjára várva épült ki a Matáv egykori konkurenseként a Pantel, holland távközlési és kommunikációs társaság tevékenysége Magyarországon. A Pantel kommunikációján egy nagyon professzionális belső csapat és több ügynökség is dolgozott. A kommunikációs igazgató Károlyi Zsuzsa ma is ismert a szakmában. A Sygma a vonal alatti kommunikációt és kiemelten az arculattervezést nyerte el. Az arculattervezést ekkor terjesztettük ki az építet arculatra. Mi terveztük a Pantel hálózatfigyelő központját az Infoparkba. Ennek alapján kaptunk megbízást később a Vodafontól is.

MOL

MOL

Pantel

A rendszerváltás után a távközlés liberalizációjára várva épült ki a Matáv egykori konkurenseként a Pantel, holland távközlési és kommunikációs társaság tevékenysége Magyarországon. A Pantel kommunikációján egy nagyon professzionális belső csapat és több ügynökség is dolgozott. A kommunikációs igazgató Károlyi Zsuzsa ma is ismert a szakmában. A Sygma a vonal alatti kommunikációt és kiemelten az arculattervezést nyerte el. Az arculattervezést ekkor terjesztettük ki az építet arculatra. Mi terveztük a Pantel hálózatfigyelő központját az Infoparkba. Ennek alapján kaptunk megbízást később a Vodafontól is.

Gyártásfelügyelet

Gyártásfelügyelet

G5 For Men magazin

A hazai fejlesztésű férfimagazin a Sygma jártasságát mutatja magazinok tervezése és fejlesztése területén.

Ikon

Szakmai felkészültségünk, a korábbi magyar prémiummagazinok fejlesztése, szerkesztése és folyamatos tervezése predesztinálta a Sygmát arra, hogy 2012-ben megnyerje a WestEnd pályázatát az Ikon magazin tervezésére. A feladat sokrétű. Otthon kell lenni a divatban, és kell egy csapat. Koncepciótervek készítése, az egyes lapszámok kilövésének tervezése, együttműködés a stylistokkal és fotósokkal, grafikai tervezés, nyomda-előkészítés és a gyártás ellenőrzése is a mi feladatunk. Egy-egy lapszámhoz 6-800 kép is felhasználásra kerül, és mindezt általában egy hónap alatt meg kell tudni csinálni. Ahhoz, hogy a reklámmagazin magas színvonalon készüljön és folyamatosan fejleszteni tudjuk, nagy csapatra van szükség. hogy csak néhány példát hozzunk, a magazin tartalmának előállításán 4-5 fotós dolgozik, a legjobb tárgyfotósok és a divatfotó sztárjai. 2015-ben új arculattal jelentkezünk.